Het Testlokaal

Gedegen, betrouwbaar & onafhankelijk onderzoek

Met een out-of-the box mindset

Diensten

Door heel Nederland verbinden we bedrijven en respondenten met elkaar om betrouwbare marktinzichten te creëren.

De publieke opinie meten, daar gaat het bij Het Testlokaal om. Dagelijks verzamelen onze enthousiaste interviewers de meningen van respondenten. De uitkomsten van ons veldwerk worden via laptops en tablets snel en nauwkeurig verwerkt. Het Testlokaal werkt conform de ISO20252 -norm.

Rekrutering van respondenten

Het vinden van de juiste respondenten voor een onderzoek, ook bij moeilijk bereikbare of specialistische doelgroepen.

Face To Face / Telefonische interviews

Locatie interviews / straat interviews, exit / winkel interviews, in-home interviews en diepte-interviews. Ook heeft Het Testlokaal een eigen telefoonunit met 20 seats waar met name BtB onderzoeken worden uitgevoerd.

Product- en smaaktesten

Product- en smaaktesten kunnen zowel voor bestaande als voor nieuwe producten worden ingezet. Het Testlokaal heeft een eigen consumentenpanel.

Mystery Shopping

Mystery Shopping geeft inzicht in de winkeluitstraling en -beleving, de klantgerichtheid van medewerkers en het verloop van het verkoopproces.

In-Home Use Test

Een in-home use test vraagt consumenten om producten in eigen huis te proberen. Hierdoor kunnen deelnemers het product gebruiken zoals ze dit normaal ook zouden doen.

Klanttevredenheid

Door de tevredenheid te onderzoeken, wordt duidelijk wat klanten écht belangrijk vinden en hoe de dienstverlening verder kan worden verbeterd.

Onderzoek door heel Nederland

Meer dan 200 interviewers verspreid over heel Nederland staan klaar voor jouw komende (markt)onderzoek.

Ook bij moeilijk bereikbare doelgroepen

Wij hebben bijna alle denkbare methoden van data verzamelen zelf in huis en gaan geen uitdaging uit de weg.

Werkwijze

Het idee

Je bent van plan een nieuw product, een nieuwe verpakking, een nieuwe inrichting van je winkel of zelfs een compleet nieuw bedrijf op te zetten. Of je wilt juist iets verbeteren of optimaliseren. Dan is het belangrijk om vooraf marktonderzoek uit te voeren.

Methodes

Door marktonderzoek te doen kun je inzicht krijgen in wie jouw klanten zijn en wat hun wensen of behoeftes zijn. Het Testlokaal biedt verschillende onderzoeksmethodes aan. Gezamenlijk bepalen we welk onderzoek nodig is om de uitkomsten nauwkeurig te meten.

Data verzamelen

Betrouwbaarheid en kwaliteit van de data staan hierbij voorop. De uitkomsten van ons veldwerk worden via laptops en tablets snel en nauwkeurig verwerkt, zodat je er desgewenst direct over kunt beschikken. Het Testlokaal werkt conform de ISO20252 -norm.