Meer inzicht met mystery shoppers.
Het Testlokaal beschikt over een professionele team aan mystery shoppers.
Mystery shopping is een belangrijke methode om inzicht te krijgen in de winkeluitstraling en -beleving, de klantgerichtheid van medewerkers en hoe het verkoopproces verloopt. Het houdt in dat anonieme shoppers worden ingezet om een winkel te bezoeken en vervolgens een gedetailleerd rapport opstellen over hun ervaringen.
Onderzoek door heel Nederland
Meer dan 200 interviewers verspreid over heel Nederland staan klaar voor jouw komende (markt)onderzoek.
Ook bij moeilijk bereikbare doelgroepen
Wij hebben bijna alle denkbare methoden van data verzamelen zelf in huis en gaan geen uitdaging uit de weg.
Mystery Shopping
Waarom mystery shopping inzetten?
Mystery shopping biedt bedrijven waardevolle feedback over hoe klanten hun producten en diensten ervaren en wat er kan worden verbeterd om de algehele klanttevredenheid te verhogen.
Het Testlokaal werkt aan de hand van een goede mystery shopping-strategie, waarbij de focus ligt op het verzamelen van de juiste informatie en het stellen van de juiste vragen. Onze mystery shoppers worden getraind om op te letten voor specifieke aspecten van de winkeluitstraling en -beleving, de klantenservice en het verkoopproces.
Door de resultaten van mystery shopping te gebruiken en de aanbevelingen te implementeren, kunnen bedrijven hun prestaties verbeteren, de klantervaring versterken en hun concurrentiepositie versterken.
Beschik jij over interview-skills?
Het Testlokaal blijft altijd op zoek naar nieuwe interviewers die het team kunnen versterken.
Doe mee aan onderzoek!
Proef mee, test mee, geef je mening in ruil voor een leuke vergoeding!