Over
Het Testlokaal
RSVO & IBT Marktonderzoek
Het Testlokaal is een fusering van RSVO (1975) & IBT Marktonderzoek (1985). Het Testlokaal werkt voor een brede variëteit aan opdrachtgevers. Zowel voor grote als meer gespecialiseerde (markt)onderzoekbureaus. In Nederland en daarbuiten.
Daarnaast weten ook veel directe klanten ons te vinden voor het verzamelen van kwalitatief goede data door middel van face to face interviews. Samen met ons netwerk weet Het Testlokaal altijd een (totale) oplossing te vinden voor een onderzoeksvraag.
Onze waarden
Visie
Met onze jarenlange ervaring en deskundigheid, voeren wij met een out-of-the box mindset, betrouwbaar en onafhankelijk onderzoek uit.
Missie
Het Testlokaal is gespecialiseerd in datacollectie ten behoeve van marktonderzoeksprojecten, waarbij het opleveren van kwalitatief hoogwaardige data aan opdrachtgevers én de middelen (medewerkers) centraal staan. Het Testlokaal bereikt dit door professioneel, betrokken en flexibel te zijn in een toegankelijke werksfeer.
Deskundig
Met onze jarenlange ervaring, is Het Testlokaal een betrouwbare partner. Onze gedreven en diverse interviewers zijn getraind om het beste resultaat uit de respondent te halen. Samen zorgen we kwalitatief goede data.
Toegankelijk
Onze ervaren groep aan interviewers, gevestigd over het hele land, weten de doelgroep te bereiken. Ook als deze lastig te vinden is. Van jong tot oud; iedereen is welkom. Niet alleen hebben wij een divers team, maar ook een diverse klantenkring.
Speels
Plezier hebben in wat we doen, dat staat bij Het Testlokaal centraal. Wij denken niet in problemen, maar in oplossingen. Met een out-of-the-box mindset gaan wij iedere uitdaging aan, met een lach op ons gezicht!
Al jarenlang betrouwbaar marktonderzoek
Meer dan 200 interviewers verspreid over heel Nederland staan klaar voor jouw komende (markt)onderzoek. Wij hebben bijna alle denkbare onderzoeksmethoden zelf in huis en gaan geen uitdaging uit de weg.
Doe mee aan onderzoek!
Proef mee, test mee of geef je mening in ruil voor een leuke vergoeding. Sta je liever aan de andere kant van het onderzoek? Het Testlokaal is altijd op zoek naar nieuwe interviewers die het team kunnen versterken.